duminică, 15 mai 2016

ZUGO: "El este primul tătic din Moldova care își împărtășește experiența de părinte pe un blog"

Incredibil, însă Sergiu Musteață este primul tătic din Moldova care și-a creat un blog, unde își împărtășește trăirile și experiențele în calitate de părinte a doi copii minunați, notează ZUGO.
„Bună! Eu sunt Sergiu Musteață, una din cele 61 de persoane din Moldova cu acest nume. Ce mă diferențiază de ceilalți 60? Eu Sunt TATĂ cu blog”, așa se prezintă Sergiu pe blogul său.

Acesta este mai bine de doi ani tată a doi copii de care se bucură zi de zi, Cecilia și Stelian sunt sursa de inspirație pentru el, însă tăticul a decis să-și lanseze o platformă online abia după ce a absolvit Școala Bloggerilor, organizată de Liga Tineretului din Moldova.
„Acum două luni trimiteam neîncrezător un CV de aplicare la ediția a II-a a Școlii Bloggerilor și, spre marea mea surprindere, am fost acceptat. Atunci m-a cuprins și mai mult neîncrederea. Despre ce aș putea scrie, mă întrebam eu? Ideea blogului am ales-o prin metoda excluderii. Am optat pentru ceea ce fac la moment zi de zi - Sunt TATĂ”, a dezvăluit Sergiu.
Cei care sunt curioși să citească despre experiențele unui părinte prin prisma viziunilor unui tătic o pot face, urmărind blogul „Sunt TATĂ” sau pagina de Facebook a acestuia.
Sursa: www.zugo.md

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu