luni, 1 ianuarie 2018

Am meșterit acasă jocul Turnul instabil. Îl poți face și tu!

Îmi place să mă joc cu lemnul. Asta cel mai probabil pentru că tata a fost lemnar. Astfel m-am gândit să le fac copiilor mei niște jucării simple din lemn.

Un joc destul de popular este turnul instabil (JENGA). Am jucat și eu câteva ori și mi s-a părut interesant.

Investițiile au fost următoarele:
Bomfaier (sau ferestrău de mână pentru tăiat metale) - 35 lei
Cutie echer - 30 lei
Pânză metal-lemn - 5 lei
Leațuri 2x3m*14lei/m=84 lei
Hârtie abrazivă - 10 lei




Regula principală este ca lungimea unei piese să fie de 3 ori mai mare ca lățimea (asta ca să avem la fiecare etaj câte 3 piese).


Urmează și alte jucării create acasă, pentru că sunt mai prețioase, căci depun suflet în ele. Iar mirosul de lemn tăiat mă duce cu gândul în copilărie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu