sâmbătă, 30 aprilie 2016

Cum am ajuns eu să gătesc

Sunt un mare amator de copturi și dulciuri mai cu seamă a celor de casă. Mulțumesc mamei că m-a deprins cu bunișorul.

M-a întrebat mama odată ce voi face dacă îmi cade o soție căreia nu-i va place să se joace cu aluatul. Răspunsul a fost destul de tranșant: voi coace singur. Am râs atunci toți cu poftă și am uitat de istoria asta.

Timpul s-a scurs. Soția mi-am ales-o singur, dar am uitat s-o întreb dacă îi place să coacă :)

Cu timpul am descoperit că nu prea îi place. Și mi-am adus aminte de întrebarea mamei din adolescența mea. Mi-am pus șorțul și la treabă. 

Prima dată, cel mai probabil, am copt un chec. Apoi au urmat biscuiții, apoi pâinea. Nu o fac des, din lipsă de timp, dar o fac cu cea mai mare dragoste pentru familia mea. 

Cât despre gătit în general, anii de studenție și-au adus aportul lor. Îmi place să fac mâncare. Foarte des prefer să merg la bucătărie să fac mâncare, decât să stau cu copiii :)

În rubrică Tata la bucătărie vă voi împărtăși și vouă din realizările mele la bucătărie. Fiți pe fază!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu