miercuri, 30 martie 2016

Restaurantul ”BUTOIAȘ” - localul perfect pentru orice eveniment

Fiecare dintre noi avem parte în viață de cîteva evenimente speciale, care trebuie să ne rămînă în memorie pentru totdeauna. Fie că este vorba despre o nuntă, o cumătrie, o zi de naștere, sau orie alt eveniment, avem nevoie de un local unde să petrecem clipe de neuitat alături de oamenii dragi. Ne dorim un local în care să ne simțim bine, să ne convină prețul, dar și calitatea sau cantitatea bucatelor propuse pentru masa de sărbătoare.

Localul perfect există! Și se numește "Butoiaș"!

Eu am vizitat acest local  cu ocazia lansării ediției a II-a  a Școlii Bloggerilor și am  rămas profund impresionat de stilul și eleganța acestuia.

Ce este ”Butoiaș”?

”Butoiaș” este un resturant  amplasat în sînul naturii, la poalele pădurii Buiucani.


Dacă planificați să marcați un eveniment, cu siguranță aici veți găsi tot de ce aveți nevoie, restaurantul dispunând de cîteva săli, cu capacități și oformări diferite.

SALA ANOTIMPURI - până la 150 de locuri

SALA MARINAS  - până la 120 de locuri

SALA ALBĂ - până la 180 de locuri


BUTOIAȘ HALL & VERANDA


Deci, nu mai stați pe gânduri. Sunteți mereu așteptați pe adresa: mun. Chișinău, str.Calea Ieșilor 71 pentru detalii și rezervări.

Puteți ajunge acolo cu următoarele mijloace de transport public:
Troleibuzele 5 și 23
Autobuzele 17, 20, 32, 46
Rutierele  111, 123, 135, 154, 171,



Foto: butoias-restaurant.md

(P)

Un comentariu:

  1. Foarte interesant, mi-a placut mult! Ziceam ca nu voi face nunta, dar dupa vizita la Butoias am zis ca-mi fac nunta neaparat acolo =D

    RăspundețiȘtergere