marți, 22 martie 2016

Sunt Tată Călător

Probabil v-ați întrebat ce caută o rubrică legată de călătorii pe un blog despre experiența mea de tată. Păi, pînă a deveni tătic, pasiunea mea cea mare erau călătoriile, căci îmi plăcea să hoinăresc prin Moldova.

Cînd m-am înscris la Școala Bloggerilor eram în dilemă pe ce temă să fac blogul: travel sau parrenting. Am ales a doua variantă pentru că, cu asta trăiesc la moment. Călătoriile au trecut pe plan secund.

Totuși, la îndemnul Svetlanei Matvievici, am făcut o rubrică pe blog unde voi relata despre unele aventuri ale mele prin Moldova. Asta pînă îmi vor mai crește picii pentru a putea "hoinări" împreună cu ei pe melegurile natale.

A început totul în 2006, cînd am venit la studii în Chișinău. Pentru a cunoaște orașul, urcam în troleibuz și mergeam pînă la stația terminus. De acolo urcam în altul. Așa am învățat traseele la toate troleibuzele din oraș și desigur, străzile și locurile. Apoi am mers pe jos acolo unde nu mergeau troleele. Astfel, pe harta de mai jos, am hașurat străzile parcurse.

Harta străzilor din Chișinău, parcurse pe sus și pe jos.


La un moment dat mi-am dat seama că vreau ceva mai mult. Chișinăul deveni prea mic pentru mine. Și de aici a început totul...

Am vizitat foarte multe localități. Am călătorit cu autobusul, cu trenul, cu mașina, cu bicicleta, cu bacul, și foarte mult am mers pe jos.

Mapa Expediții Moldova de pe calculatorul meu are peste 29GB cu fotografii. Foto.dinMoldova.INFO este una din încercările mele de a face public ceea ce am reușit să adun eu timp de cîțiva ani. Din lipsă de timp, însă, marea majoritate a fotografiilor își așteptă încă rîndul...

Expediții Moldova.

Recunosc, nu sunt nici pe departe un fotograf profesionist. Probabil puține fotografii vă vor impresiona. Și totuși vreau  ca lumea să vadă Moldova așa cum este ea.

Acum mă tot gândesc, poate să schimb de numirea blogului în Sunt Tată Călător? Voi ce ziceți?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu